..or leave it.

Stor skräll på mig, hur kan man få bloggtorka efter bara fem dagar i en ny blogg? Självklart att jag lyckas med det. Bloggtorka alltså, skrivkramp, det står still i hjärnan. Vet inte alls vad jag ska skriva. Eller vad jag kan skriva. För hur personlig ska man egentligen vara i en blogg? Hur mycket av mig själv och mina tankar kan jag berätta innan jag lägger ut mig själv för mycket? Och kanske mina närstående. Det är fett svårt. Jag skulle bara vilja spy upp alla mina känslor inför er. Men då vet jag att jag går för långt. Men, när är för långt - för långt?


toalettbilder i all ära, jag bjuder ikväll på toa a'la the naked truth.

Lite finnar, trötta ögon & skavanker. this is me, people.


Kommentarer
Postat av: Stina

And still looking Fabulous!



Love!

2011-02-18 @ 23:02:04
URL: http://stinastil.se
Postat av: emem

Duuu kan va fabulous! :D

tack stin! <3

2011-02-18 @ 23:20:04
URL: http://cutelittleoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0