just like countrygirls

Har precis tagit över Nellies soffa, vi klämmer i oss godis och fnissar till Scary Movie. Bjuder man hem mig får man helt enkelt förvänta sig att jag även kommer stanna över natten. Flyr mer än gärna ifrån mina föräldrar och mitt flickrum. (plus att jag är så himla lat att jag inte orkar åka buss och jag får alltid panik över att jag måste upp tidigt på mornarna för att jobba. helt enkelt gött-ast att stanna där jag är)  Nellie is my wife tonight. (Puuurfekt wife som lagar korv med bröd, pluspoäng helt enkelt!)

das cutelittleoutfit for the day inne på personaltoan at work.

what can i say, just looove iphone.

 


Kommentarer
Postat av: C

Rawr! SNYGGING!!!!11 :DDD

2011-02-16 @ 23:10:56
Postat av: Sara den rara (Lindgren)

Wihoo, här ska följas flitigt ;) Snygg äruu också!

2011-02-16 @ 23:18:32
Postat av: emem

tack snälla rara saara (LIIINDGREEEN!!!!!)

:D

2011-02-17 @ 19:57:05
URL: http://cutelittleoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0