frälst

i ringar, kan liksom aldrig få nog. helst ska dem vara stora och klumpiga och jag bär gärna alla på en och samma gång. mycket är bra tycker jag men jag skulle aldrig få för mig att ha örhängen, halsband och ringar på samma gång. välj en sak and go BIG!

tyvärr är jag expert att tappa bort mina smycken och har förlorat ex antal stycken på ankans dansgolv. leta där så hittar ni säkert rester utav mig.

 

Ett ring tips!

Måla med lite genomskinligt nagellack på era ringar för att unvika få dem sådär gul-orangea och fula som dem blir efter några gångers användning! (obs, gäller ej för äkta silverringar förstås)

några trogna vänner ifrån min ring-församling!


Kommentarer
Postat av: nemo

tjusiga!

2011-02-16 @ 20:02:54
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: ellan

wow snygga. vilket bra tips det måste jag testa!

2011-02-16 @ 20:15:30
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0